Proč Wabtec?
Inspirujeme k pokroku. Posouváme dopravní průmysl kupředu. Buďte součástí Wabtec i vy.
Dodáváme výrobky do celého světa, a to jak pro osobní, tak nákladní přepravu. Jsme stabilní společnost v perspektivním oboru a máme zakázky na více než 10 let dopředu.
Wabtec v Plzni
FAIVELEY TRANSPORT CZECH a.s. je součástí korporace Wabtec, která se po spojení s francouzskou společností Faiveley Transport v roce 2016 a americkou společností GE Transportation v roce 2019 stala největším výrobcem komponentů pro železniční a tranzitní průmysl. Jsme hrdí na to, že můžeme dodávat výrobky pro významné dopravní projekty po celém světě jako jsou pantografy, elektromechanické součásti, spřáhla, brzdy, trolejbusové sběrače.
Jak můžete přispět ke změně a rozvoji naší společnosti?
- Budete úzce spolupracovat s projektovým manažerem a řešit všechny činnosti související s logistikou.
- Definovat a řídit podrobné zpětné plánování provozu, včetně plnění materiálu od interních i externích dodavatelů, a dohlížet na harmonogramy předsériových a sériových dodávek v souladu s hlavním plánem projektu.
- Odpovídat za sledování a ovlivňování včasnosti dodávek (OTD) a vyjasňování se zákazníky v případě nesrovnalostí v KPI.
- Vyvíjet a provádět strategii dodávek materiálu, zajišťovat včasný a efektivní tok materiálu.
- Analyzovat a řídit úroveň bezpečnostních zásob a dohlížet na kontrolu zásob pro celý projekt, včetně účtování nákladů souvisejících s logistikou, jako jsou cla a doprava
- Definovat náklady na dopravu, balení a MAF ve fázi BID.
- Analyzovat smlouvy a zajistit soulad s logistickými protokoly zákazníka, logistickými platformami, včetně zmrazených období, dodacích lhůt, velikosti šarží, bezpečnostních zásob a požadavků na balení (CoC k logistické specifikaci od zákazníka).
Co budete potřebovat?
- SŠ / VŠ vzdělání
- Praxe na podobné pozici z výrobní společnosti 3-5 let (nákup, logistika, sourcing)
- Znalost anglického a českého jazyka na velmi dobré úrovni
- Znalost MS Excel
- Samostatnost a pečlivost, proaktivní přístup k práci
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 3 sick days za rok
- Pracovní doba 7,5 hodiny
- Roční bonus
- Kantýna a dotované stravování - výběr z 5-ti obědových menu
- Příspěvek na penzijní připojištění 1000 Kč
- Příspěvek na dopravu 2 Kč/km
- Firemní chata na Šumavě
- Skvělá parta kolegů a pomoc při adaptaci
- Multi Pass karta na volnočasové aktivity
- Jazykové kurzy
- Zvýhodněné tarify volání i pro rodinu
- Odměna za doporučení zaměstnance
- Firemní akce a setkání
- Linka pomoci pro zaměstnance
- MHD zastávka přímo před budovou