Proč Wabtec?
Inspirujeme k pokroku. Posouváme dopravní průmysl kupředu. Buďte součástí Wabtec i vy.
Dodáváme výrobky do celého světa, a to jak pro osobní, tak nákladní přepravu. Jsme stabilní společnost v perspektivním oboru a máme zakázky na více než 10 let dopředu.
Wabtec v Plzni
FAIVELEY TRANSPORT CZECH a.s. je součástí korporace Wabtec, která se po spojení s francouzskou společností Faiveley Transport v roce 2016 a americkou společností GE Transportation v roce 2019 stala největším výrobcem komponentů pro železniční a tranzitní průmysl. Jsme hrdí na to, že můžeme dodávat výrobky pro významné dopravní projekty po celém světě jako jsou pantografy, elektromechanické součásti, spřáhla, brzdy, trolejbusové sběrače.
Projektový manažer pro Service (náhradní díly) vede servisní projekty s místním týmem podle stávajících procesů ve společnosti. Komunikuje s externími zákazníky a dodavateli i se sesterskými společnostmi. Připravuje nabídky pro zákazníky. Podává zprávy o stavu a finančních výsledcích projektů.
Jak můžete přispět ke změně a rozvoji naší společnosti?
- Sestavuje a řídí projektový tým (převody výroby/technologií ze sesterských společností nebo nové konstrukční varianty již převedených výrobků).
- Koordinuje potřebné činnosti s místními manažery ze závodů SISCO.
- Motivuje projektový tým k dosažení požadovaných termínů, kvality a nákladů.
- Diplomaticky vyjednává požadavky zúčastněných stran, sdílí stav a změny přidělených projektů.
- Řízení rizik - identifikuje rizika projektu (časová, kvalitativní a nákladová) a zároveň vytváří plán jejich zmírnění, aby se jim předešlo.
- Řízení nákladů - sestavuje rozpočty, sleduje výdaje a zajišťuje, aby byly zaplaceny i změny provedené později v procesu.
- Plánování - sestavuje podrobný časový plán projektu ve spolupráci s projektovým týmem. Identifikuje kritické cesty, milníky a zároveň s projektovým týmem plán realizuje. Přizpůsobuje plán ad hoc změnám, které se vyskytnou v průběhu vývoje, aby projekt dodržel svůj rozsah.
- Řízení kvality - Identifikuje požadavky na kvalitu, standardy a deleguje je na odpovědné osoby.
- Řízení úkolů - Zadává, určuje priority, deleguje, sleduje a hlásí stav stanovených úkolů, aby byl dodržen rozsah projektu.
Co budete potřebovat?
- Praxi na pozici projektového manažera nebo z oblasti řízení projektů, výroby, technologie, lean
- Bakalářské vzdělání v technickém oboru
- Zkušenosti se systémy řízení kvality, nejlépe v automobilovém průmyslu (nástroje QM: APQP, PPAP / FAI, kontrolní plán, 8D atd.)
- Angličtina a český jazyk na úrovni B2
- Zkušenosti s výrobními procesy (především montáž)
- Technicky/mechanicky zručný a schopný číst technické výkresy.
- Znalost práce s počítačem a běžným kancelářským softwarem (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, MS Project nebo podobný nástroj).
Co Vám můžeme nabídnout?
- 25 dní dovolené a 3 sick days za rok
- Kantýna a dotované stravování - výběr z 5-ti obědových menu
- Firemní chata na Šumavě
- Fajn pracovní prostředí s výhledem na hrad Radyně
- Skvělá parta kolegů a pomoc při adaptaci
- Multi Pass karta na volnočasové aktivity
- Jazykové kurzy
- Příspěvek na penzijní připojištění 1000 Kč
- Příspěvek na dopravu 2 Kč/km
- Zvýhodněné tarify volání i pro rodinu
- Roční bonus
- Odměna za doporučení zaměstnance
- Firemní akce a setkání
- Linka pomoci pro zaměstnance
- MHD zastávka přímo před budovou